• N. Konstantinou, I. Varlamis, A. Giannakoulopoulos, «The use of 3D virtual learning environments in the learning process «, in Proceedings of the 5th International Conference in Open and Distance Learning 2009 (ICODL 2009) p. 97-112, ISBN: 978-960-87597-1-8, Athens, Greece, November 2009.  http://artemis.eap.gr/ICODL2009/ICODL_5/My%20Webs/ICODL/A3-PDF/81.pdf

 

  • Konstantinou, I. Varlamis, A. Giannakoulopoulos, «Using 3D worlds in an educational network «, in Proceedings of the Workshop on Informatics in Education (WIE 2009, held in conjunction with the 12th Panhellenic Conference in Informatics, PCI 2009), Corfu, Greece, September 2009 ISBN: 978-0-7695-3788-7

 

  • Ν. Κωνσταντίνου & Γ. Γεωργίου «Η Αξιοποίηση των Δυνητικών Κόσμων στη Διδασκαλία της Πληροφορικής» στα πρακτικά του 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Καθηγητών Πληροφορικής. Σέρρες, Μάιος 2010. ISSN 1792-1511 http://pdkap.sch.gr/praktika2010/ergasies/16.pdf

 

  • Μέλος συγγραφικής ομάδας στο βιβλίο «Συνεργατικό Διαδίκτυο και κοινωνία», εκδόσεις Παπαζήση Αθήνα 2010. ISBN: 978-960-02-2565-5

 

  • Πέλλας Ν., Κωνσταντίνου Ν., Γεωργίου Γ. (2014)«Αξιοποίηση και αξιολόγηση του πολυχρηστικού εικονικού περιβάλλοντος ανοικτού κώδικα Open Sim σε διασύνδεση με το Scratch4OS για τη μάθηση προγραμματιστικών δομών ακολουθίας: Μια μελέτη περίπτωσης. 3ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Ημαθίας (σσ 296-309) ISBN: 978-960-99301-1-6

 

  • Κωνσταντίνου Ν., Πέλλας Ν., Γεωργίου Γ. (2014). Εικονικοί Κόσμοι και Οπτικός Προγραμματισμός: Αντιλήψεις επιμορφούμενων καθηγητών Πληροφορικής για την προστιθέμενη αξία του περιβάλλοντος Open Sim. 3ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Ημαθίας (σσ 347-361). ISBN: 978-960-99301-1-6

 

  • Pellas N., Konstantinou N., Georgiou G., Malliarakis C., Kazanidis I., (2014). Utilizing a serious game via OpenSim standalone server and Scratch4OS for introductory programming courses in Secondary education: Their effect on student engagement. ICALT 2014. ISSN :2161-3761 http://ieeexplore.ieee.org/xpl/articleDetails.jsp?arnumber=6901580

 

 

  • Konstantinou, N., Varlamis, I., Giannakoulopoulos, A., Koskinas, K. (2016). The effect of gamification in 3D virtual learning environments. EUTIC 2016.